Organizarea ANIF vine cu suplimentari de personal

MADR a publicat Ordonanta de urgenta pentru modificarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.82/2011 privind unele măsuri de organizarea activităţii de îmbunătăţiri funciare.

Una din modificarile aduse  Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.82/2011, se refera la numarul  personalului din cadrul ANIF, care este insuficient si nu poate asigura buna functionare a institutiei, in acest caz, numarul de posturi va fi suplimentat cu aproape 1000 de posturi.

Potrivit documentului postat pe site-ul Ministerului Agriculturii, concedieriile masive din 2011 au dus la imposibilitatea asigurării functionării statiilor de pompare pentru irigaţii şi desecare în concordanţă cu solicitările producătorilor agricoli.

Numărul maxim de posturi al Agenţiei şi filialelor teritoriale este de 2.495.

Organizarea Numărul de posturi propuse a fi alocate suplimentar la Agenție a fost stabilit având în vedere următoarele:

a) asigurarea unui muncitor calificat/schimb pentru fiecare din cele 3 schimburi zilnice care să realizeze servicii de exploatare și întreținere curentă la o stație de pompare;
b) media anuală a numărului de stații de pompare care au funcționat în ultimii ani a fost de 536;

c) necesarul de posturi pentru realizarea serviciilor de exploatare și întreținere curentă prevăzute la art. 10 alin. (21
) din OUG nr. 82/2011 la cele 536 stații de pompare de desecare
și irigații este de 1608 posturi, din care 893 posturi se propune a fi asigurat prin
suplimentarea celor 715 posturi existente în prezent pentru stațiile de pompare menționate;

d) 102 posturi de specialiști în domeniile tehnic, economic, administrativ, IT, juridic, pentru activitățile care să asigure respectarea obligațiilor prevăzute la art. 25 și art. 26 din Legea nr. 10/1995, cu modificările și completările ulterioare și pentru implementare prevederilor privind tariful If prevăzute la art. 7 din OUG nr. 82/2011;

e) din cele 102 posturi se propune ca 82 să fie alocate filialelor teritoriale ale Agenției şi 20 să fie alocate pentru unitatea centrală a Agenției.

Cuantumul tarifului IF calculat pentru un an calendaristic se aprobă de către consiliul de conducere al Agenţiei, la propunerea directorului general al acesteia și se publică în Monitorul Oficial al României, Partea IV-a.”

Scris de la 24/09/2014. Adaugat in National. Poti urmari orice raspuns la acest articol prin intermediul RSS 2.0. Poti lasa un comentariu sau un trackback (link) la acest articol.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *