FrieslandCampina finalizează procesul de centralizare a producției de brânză în fabrica de la Baciu, județul Cluj

FrieslandCampinaProcesul de optimizare a operațiunilor de producție, logistică și distribuție din cadrul FrieslandCampina România intră în ultima etapă.

Începând cu luna aprilie 2015, fabrica din Baciu devine principalul centru de producție a brânzeturilor al FrieslandCampina în România. Brânzeturile sunt o categorie pe care FrieslandCampina își bazează creșterea, iar în acest scop, capacitatea de producție a fost crescută semnificativ. De asemenea, operațiunile de ambalare a bânzeturilor din Târgu-Mureș vor fi transferate la fabrica din Baciu. Fabrica de la Târgu-Mureș va produce în continuare iaurturi și lapte.

Ca parte a procesului de centralizare a producției de brânză în fabrica de la Baciu, o serie de investiții au fost făcute pentru modernizarea tehnologică a liniilor de producție a brânzei, în scopul de a susține producția integrată. În același timp, fabrica a fost pregătită pentru a găzdui operațiunile de ambalare a brânzeturilor transferate de la Târgu-Mureș.

”Ne aflăm în etapa finală a unui proces amplu de optimizare a operațiunilor noastre la nivel național, menit să sporească productivitatea și competitivitatea FrieslandCampina România pe piața produselor lactate. Consolidarea producției de brânzeturi și operațiunile de optimizare a logisticii sunt o confirmare a angajamentului nostru față de județul Cluj și a prezenței noastre aici. Suntem foarte atașați de Cluj. Fabrica noastră de la Baciu este și va rămâne una dintre principalele noastre unități de producție din România”, a declarat Jan Willem Kivits, Director General al FrieslandCampina România.

FrieslandCampina România a adoptat și să implementat în ultimii doi ani o serie de măsuri menite să optimizeze operațiunile, în scopul de a-și adapta activitatea la condițiile actuale de piață și pentru a asigura prezența viabilă pe termen lung a companiei în România. Principalele obiective sunt adaptarea capacității de producție și creșterea eficienței, ceea ce va permite companiei FrieslandCampina să continue să inoveze, investind în noi tehnologii pentru fabricile sale și în brandul său principal, Napolact.

Principalele obiective ale FrieslandCampina sunt de a inova, pentru a oferi consumatorilor săi produse relevante, adaptate stilului lor de viață modern și de a-și menține, în același timp, angajamentul de a folosi exclusiv lapte din Ardeal pentru brandul său principal, Napolact. De asemenea, compania lansează produse inovatoare, cum ar fi gama Cedra, singurul iaurt care combină trei tipuri diferite de lapte sau Pur și Simplu, gama care presupune un angajament către simplitate și autenticitate.

Scris de la 22/04/2015. Adaugat in National. Poti urmari orice raspuns la acest articol prin intermediul RSS 2.0. Poti lasa un comentariu sau un trackback (link) la acest articol.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *